Klachtenprocedure
We doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat je onverhoopt niet tevreden bent. Hoe je een klacht kunt indienen of melding inzake integriteit kunt doen en hoe deze wordt afgehandeld.
Je kunt een klacht op diverse manieren uiten.
- Schriftelijk per post
- Schriftelijk per mail: info@ncfs.nl
- Telefonisch
Een klacht wordt zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen beantwoord. Mocht dit niet te verwezenlijken zijn dan krijg je uiteraard bericht. Tevens hoor je op welke termijn de klacht wordt afgehandeld.
Als de klachtenprocedure is afgerond, maar je onverhoopt niet tevreden bent over de wijze waarop we de klacht hebben behandeld, dan kun je schriftelijk in beroep gaan bij de Raad van Toezicht (RvT). Je kunt jouw brief sturen naar het postadres van de NCFS, ter attentie van de RvT. Het beroep wordt binnen 14 dagen beantwoord.
Alle klachten worden geregistreerd in ons relatiebeheersysteem, we noteren de volgende gegevens.
- De datum waarop de klacht wordt ingediend
- Op welke manier de klacht wordt gemeld
- NAW-gegevens en telefoonnummer van de persoon die de klacht indient
- Of deze persoon is aangesloten bij de NCFS
- Type klacht
- Omschrijving van de actie die de NCFS onderneemt
- Naam van de medewerker die de klacht behandelt
- Datum waarop de klacht is afgehandeld
We gebruiken de klachten die bij ons binnenkomen om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.
De NCFS
Altijd op de hoogte zijn van nieuws over onderzoek, medicijnen, acties en evenementen? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief
Inschrijven »Steun mensen met taaislijmziekte
CF is nog altijd een ziekte die niet te genezen is. Om dit te veranderen, is nog veel onderzoek nodig. Wij zetten ons in voor een langer en beter leven met CF. Geef jij ook om taaislijmziekte?
Doneren »